Klacht: Maar 1 pak babyvoeding Jumbo huismerk mogen kopen

op 03 mei 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Vandaag bij de Jumbo aan de Beneluxlaan in Stadskanaal is mijn man heel raar behandeld. Hij wilde 3 pakken zuigelingenvoeding van het huismerk kopen voor onze dochter, maar dit mocht niet. Volgens wetgeving zou dit niet mogen. Hij mocht maar 1 pak kopen. Wij moeten 15 km. rijden om naar de Jumbo en kopen dan liever een paar pakken, omdat ze, 3 maanden oud, nogal wat drinkt. Hij heeft het pak afgerekend en is terug de winkel ingegaan voor nog een pak. Daarop seinde een van de caissieres zijn cassiere in dat ze dit niet aan hem moesten verkopen. Belachelijk. Vervolgens kwam de beveiliging om hem te vragen wat er aan de hand was. Hij is toch geen crimineel, omdat hij zijn dochter wil voeden? Waar slaat dit op?

Ik ben tevreden als ik excuses aangeboden krijg en in het vervolg 3 pakken "mag" kopen, zodat we onze dochter te eten kunnen geven en niet om de dag 30 km. heen en weer hoeven rijden voor haar melk.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door geeskewijnschenk