Klacht: Maanden te lang betaald

op 27 december 2017 over The Inner Circle in de categorie Datingsites

Beste meneer/mevrouw,

Nieuwsgierig dat ik was heb ik mij ingeschreven om van deze site gebruik te kunnen maken. Er stond dat ik 5 euro moest betalen maar naar mijn mening nooit gezien dat ik hiermee akkoord ging met een automatische afschrijving van 20 euro per maand. Pas vandaag kom ik erachter dat ik er dus voor betaal terwijl ik al maanden geen gebruik mee maak van deze dite. Ik heb mij ingelogd en bij instelling als het goed is alles stop gezet. Ik kon wel huilen bij de gedachten dat ik eenmalig 5 euro betaald heb en dat het in totaal 140 euro is geworden. Nergens is dit ook aangegeven en is het erg misleidend. Ik vraag mij af of jullie kunnen zien dat ik geen gebruik heb gemaakt van jullie diensten en mogelijk een teruggave kan krijgen? Daarnaast hoop ik dat door simpel een vakje aan te kruizen dat je niet meer lid wilt zijn voldoende is.

Ik hoor het graag.

Puck

Vergoeding voor alle maanden dat ik niet geweten heb en geen gebruik heb gemaakt van hun diensten.

Bericht van The Inner Circle

5 maanden geleden - Hi Puck, Thank you very much for getting in touch. We're sorry to hear you are having subscription troubles. Our support team can be reached at support@theinnercircle.co - so please drop them a line to get it resolved. Have a lovely evening! The Inner Circle

Alle klachten die gemeld zijn door Pucke