Mijn Klacht:
ik zal een korte beschrijving geven van mijn ervaringen bij de albert heijn gelegen aan de akerstraat in hoensbroek, aan het einde plak ik de lange versie.
laat ik beginnen door te zeggen dat ik praktisch geen keuze heb gehad want ik ben beperkt op financieel gebied en heb dus geen vervoer.
ik kom al twee jaar in deze AH op de akerstraar in hoensbroek. eigenlijk dagelijks sinds mijn verhuizing. een maand of drie geleden hebben zij een beveiliger van kleur aangenomen. deze man heeft mij sindsdien constant door de winkel gevolgd van begin tot einde. aan het begin dacht ik dat het een rare grap was totdat ik begon te realiseren dat ik compleet anders behandeld werd zonderenige aanleiding. een vijftal vrienden inclusief mijn moeder kunnen dit en het vervolg allemaal beamen na hier getuige van tezijn.
een willekeurig bezoek bestond nu uit gestalked worden. onvriendelijk behandeld worden en pesterig gedrag zoals een willekeurige steekproef systematisch bij scan kassa te krijgen onder zijn toezicht. toen de dame klaar was en alles ingepakt was vroeg de perspon een andere medewerker om nog een random steekproef te doen en alles dus uit en in te moeten pakken. vervolgens kom ik bij de servicebalie en maak een aankoop terwijlde beveiliger zich bij de uitgang begon te barricaderen om mij tot slot een derde steekproef te geven waarbij mijn moeder die de voorstelling compleet had gezien moest ook haar tasje uithalen tegenlijk met mijn derde willekeurige steekproef.
enfin gisteren leek te gaan als elke andere dag met een twist, ik rondde mijn aankopen af en liet voor de vraag al kwam alles door de kassiere controleren. de man leek klaar te dtaan maar deze keer greep hij mij direct zondwr aankondiging of verbale waarschuwing en trok mij eerst mee om verbolgens mijn keel te grijpen en dicht te knijpen. met zn voeten probeerde hij me naar de grond te werken. ondanks dit prpbeerde ik compleet passief te nlijven om het binnen de perken rte laten blijven verwachtend dat iemand mij snel te hulp zou schieten. nee drie AH medewerkers schoten juist hem ten hulp en werkte mij hardhandig tegen dw grond en allen zette hun complete gewicht op mij tot ik geen lucht meer kreeg. een toeschouwer vertelde mij erna dat dit hele voorval bijna tien minuten duurde en ik heb nog steeds geen reden gehoord. geen verklaring. ze lieten mij mn zakken niet leeg te maken om te laten zuien dat ik niks te verbergen had want dit is hetgeen wat mijn belagers constant herhaalde. ik heb de politie gebeld en aangifte tegen de beveiliger gedaan, zij zullen de camerabeelden beoordelen en dan actie nemen of helemaal niks doen. uiteindelijk is mijn telefoon kapot plus ik heb een verbod gekregen waardoor ik bijna 40 min heen en 40 min terug moet lopen bij elk bezoek aan de tweeds kortbijzijnde supermarkt. thanks albert heijn.
Gewenste Oplossing:
geen verbod, kosten van de kapotte bpodschappen en telefoon vergoed en normaal behandeld worden net als alle anderw klanten.
