Klacht: Maandelijkse geldverlies

op 31 mei 2021 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Goedenmiddag
Al een tijdje merk ik dat er iedere maand ineens geld van mijn rekening wordt gehaald door GlobalCollect. Dit is al sinds Juni 2020 en het gaat nu over €199,37. Ik heb nooit aangegeven dat ik dit wil en daarom wil ik ook dat dit stopt en dat ik mijn geld terugkrijg. In ieder geval hoop ik dat jullie mij kunnen uitleggen wat de reden is voor dit maandelijkse geldverlies.
Ik hoop op een reactie,

Groeten Niels van Beveren
[email protected]

Ik ben tevreden op het moment dat dit verlies stopt en als ik deze 200 euro terug krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 31 mei 2021 om 08:00 geantwoord

31-May-2021 De heer Van Beveren per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico a Worldline brand is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze automatische incasso hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie die de opdracht heeft gegeven voor deze automatische incasso voor meer informatie hierover en het stopzetten hiervan. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico a Worldline brand

Alle klachten die gemeld zijn door Nielsvb