Klacht: Maandelijkse factuur

op 21 december 2017 over Parkmobile in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Iedere maand blijf ik een factuur ontvangen terwijl ik al telefonisch en per mail opgezegd heb omdat ik betreffende voertuig waarvoor ik parkmobile app had geinstalleerd niet meer gebruik. Iedere keer geven ze aan dat ik geen factuur meer zal ontvangen maar de facturen blijven maar komen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ze ook daadwerkelijk stopp3n met het sturen van facturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parkmobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parkmobile nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parkmobile in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parkmobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parkmobile

Heeft op 27 december 2017 om 08:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Denis,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u nog facturen ontvangen, ondanks dat u het account al heeft laten beëindigen. Wij willen u vriendelijk verzoeken om het betreffende kenteken, factuurnummer of klantnummer toe te sturen naar helpdesk@parkmobile.nl zodat wij dit voor u na kunnen kijken. Onze excuses voor het ongemak.

Wij zien uw e-mail graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door S.A.D.