Klacht: Maandelijkse Afschrijving

op 10 juli 2019 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik begrijp niet waarom ik iedere maand 15 euro zie afgeschreven van mijn rekening bij de Rabo bank. Ik heb daar geen opdracht toegegeven. Wilt U dit direct stopzetten!

Gewenste Oplossing:

Ik ben zeer ontevreden!. Verzoek direct stopzetten indien dit voor een abonnement is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 10 juli 2019 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

10-Jul-2019 Mevrow Janssen Van Vloten per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze automatische incasso hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie die de opdract heeft gegeven voor deze automatische incasso voor meer informatie hierover en voor het stopzetten hiervan. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]