Klacht: maandelijkse afschrijving

op 14 juli 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

betaal al jaren voor dienst die ik niet gebruik

Gewenste Oplossing:

inmiddels bij bank geweest en automatische incasso stopgezet en laatste 2 maanden terug laten storten,
ik wil dat er geen gedoe komt en ik zometeen toch nog moet betalen aan friendfinder( daarvoor word het afgeschreven), weet wel dat ik jaren geleden account heb aangemaakt, maar wist niet dat ik ervoor betaalde
zou ook evt al die jaren betaalde maandelijkse bedrag teruggestort willen krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 15 juli 2016 om 10:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

15-Jul-2016 De heer Dijkhuizen per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door hermandijkhuizen