Klacht: Maaltijdalades bedorven

op 14 september 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Afgelopen zondag (11-09-16) heb ik twee maaltijdsalades gekocht bij Jumbo Malberg in Maastricht, één salade met gegrilde kip en één Mexicaanse. Op beiden stond een houdbaarheidsdatum van 15 september 2016. Ik heb ze goed gekoeld bewaard, maar toen we ze gisteravond wilden opeten stond de verpakking al bol en was alle sla bruin, week en bitter. Totaal niet smakelijk en we hebben ze dan ook niet kunnen opeten! Het is niet de eerste keer dat de kwaliteit van de maaltijdsalades te wensen over laat maar voor dat geld mag je er toch vanuit gaan dat je tot de houdbaarheidsdatum je product nog kunt opeten! Ik neem nooit een kassabon i.v.m. het milieu maar ik heb wel de wikkels nog.

Ik zou graag een compensatie zien voor de salades die we hebben kunnen weggooien. Er moet echt beter opgelet worden en anders de houdbaarheidsdatum veranderen naar 1 of 2 dagen houdbaar, zo worden mensen misleid.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nibbit43