Klacht: maaien

op 30 september 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

beste heer mevrouw.
Ik doe mijn boodschappen bij jumbo Valkenswaard in de willibrorderslaan.
Jaarlijks gaan er duizende euro’s naar de Jumbo.
Nu betrap ik op zoveel klachten.
groente en fruit zijn vaak heel erg rot.
Dit is de koudste winkel die ik ken.
vorige keer de langlekker slagroom.( dikke klonters)
babyvoeding die mijn kind ophad gegeten maar een jaar over de datum.mag blij zijn dat het kind er niks aan heeft over gehouden. anders werd dit rechtzaak handelingen.
ga je ermee terug dan word je heel stom aan gekeken. word niks fatsoenlijks afgehandeld.
nu was het zo dat ik gisteren spruiten wilde halen.
maar accuut mee terug ven gegaan omdat er maaien inzaten. ( maaien in groente)
word je raar aangekeken en krijg je je geld ook terug maar dat was het.
Helaas veel onvriendelijk personeel. ik dacht dat jumbo centraal stond met klant is koning. Deze regel kennen ze helaas niet voor sommige.( de namen weet ik ook).
Bent u niet tevreden. krijgt u het product gratis en geld terug.
heeft u rot fruit of groente waar de maaien inzat. geen sorry. geen alternatief. ja iets wat je zelf weer kunt betalen.
Vind dit heel erg schandalig.
Van de huijgevoort was tenminste wel iemand die voor zijn klanten er was.
Nu het jumbo jumbo is vind ik de kwaliteit en kwantiteit heel erg achteruit gegaan zowel medewerker.klachtenafhandeling en producten.
Ik hoop dat hier onderhand iets aan gedaan word.
jaarlijks geef ik genoeg uit, maar als dit zo moet en word niks gedaan.dan is mijn beslissing heel makkelijk.
ik hoop wat van u te horen
groet miranda

als de klant een keer koning is en klachten op een nette staat afgejandeld worden en netjes de regeltjes van jumbo leest waanner wel of niet of hie het wel moet.!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kesteloo23