Klacht: maag klachten na kipnugets

op 31 augustus 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Beste McDonalds

Wij hebben Gisteren bij 1 van uw filialen (Beverwijk) eten gehaald Zoals altijd hoort er natuurlijk een portie kipnugets bij.
Dit keer zijn deze heel naar gevallen we waren met ze drieen 2 volwassenen en 1 kleintje en we hebben alle drie van de kipnugets gegeten deze smaakte niet heel veel anders dan normaal.
Al gouw op de terug weg naar huis kregen we last van onze maag en darmen dit tot krampen en misselijkheid aan toe ook de kleine meid kreeg last van haar buikje.
We hebben er over nagedacht en hebben voor de rest van de dag niets anders dan anders gegeten en de kipnugets is het enige eten wat wij gezamenlijk hebben gegeten.
Vandaag hebben wij nog steeds last van onze maag en darmen en zijn hier echt niet blij mee.

Ik vind dit een lastige vraag stelling maar aangezien wij met enige regel maat en met veel plezier bij jullie komen eten, laten wij het graag aan u over om hier met enige compensatie ons te gemoed komen door ons een McDonalds lach op ons gezicht terug te toveren.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Benjamin24