Klacht: Bestelling vroegtijdig afgebroken

akkertje66 op 09 mei 2015 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wilde iets bestellen bij luxestyle en zou betalen via ideal. Voordat ik de betaling had afgerond zag ik ineens de bijkomende verzendkosten. Ik brak de betaling af en naar mijn idee ook de bestelling. NIET DUS, een paar dagen later verscheen het pakketje toch op mijn deurmat. Ik meteen terugsturen maar zoals zovaak (dit lees ik in de forums) komt het pakketje nooit bij hun aan.
Je krijgt per mail facturen toegestuurd of je toch maar even wilt betalen. Als je contact zoekt dan zeggen ze de factuur op hold te zetten en vervolgens krijg je per post een laatste aanmaning met extra kosten.
Zeer misleidend bedrijf !!!!

Gewenste Oplossing:

zodra ze ophouden met facturen en aanmaning te sturen voor iets wat ik niet heb besteld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 11 juni 2015 om 16:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de retourzending van de klant helaas niet ontvangen, waardoor de pauze periode van de factuur verlopen was en opnieuw aanmaningen werden verstuurd.
Na alle factoren in de situatie bekeken te hebben, is besloten om de openstaande factuur te crediteren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Luxstyle.nl is afgesloten door de melder van de klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Luxstyle.nl beoordeeld.

akkertje66

Heeft op 13 juni 2015 om 17:21 geantwoord

Het heeft even mogen duren en dat heeft veel boosheid opgeroepen bij mij. Ook de vriendelijkheid van de mails en brieven (aanmaningen) die ik kreeg was ver te zoeken.
Maar uiteindelijk kreeg ik toch een nette mail met de mededeling dat, vanwege het feit dat ik niet op de hoogte was dat ik werkelijk iets bestelde, de factuur werd gecrediteerd. Uiteindelijk dus toch een positieve oplossing zoals het hoort. Ik heb wel het advies gegeven om meer stappen in te voeren waarbij het duidelijk is wanneer men werkelijk een bestelling plaatst.
Bedankt LuxStyle.nl dat het probleem is opgelost

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - #Robin Bedankt voor de hulp bij afhandeling van deze klacht. Ik heb echt het gevoel dat klacht.nl hier het verschil heeft gemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door