Klacht: artikel ontvangen zonder een bestelling geplaats te hebben

ansglim op 15 januari 2015 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb de website via facebook bekeken en mijn naam en adres ingevuld maar absoluut geen bestelling geplaatst en ook niets bevestigd omdat ik de kosten te hoog vond, kreeg toch een bestelling thuisgestuurd, Ik heb ook niet de internetbankieren pagina geopend zoals ze beweren in het antwoord wat ik kreeg op mijn mailtje.
Hieronder een stukje van de reactie van dit bedrijf:

Heeft u destijds onze website, onze Facebook pagina of een andere pagina die aan ons gelieerd is, bezocht?
Zodra u uw adresgegevens op de site invult en deze bevestigd, wordt er een bestelling aangemaakt en verwerkt.
Wanneer u de internetbankieren pagina van uw bank of de betaalpagina afsluit, wordt niet meteen de bestelling geannuleerd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik het pakje kosteloos kan retourneren, heb wel een adres gekregen met postbusnummer maar daar zijn kosten aan verbonden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 11 juni 2015 om 18:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben uitgelegd hoe de bestelling tot stand is gekomen en retourinstructies verstrekt. De retournering is inmiddels aangekomen en de factuur is gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door