Klacht: Aanmaning rekening

Nel Sisakian op 18 mei 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beslel.nr LXNL5763083
Nel

k heb zonder bestelling een product gekregen van luxstyle.nl en over paar dagen heb ik terug gestuurd. Na terug sturen weer over paar dagen krijg ik een mail van hun dat hun wel die retour ontvangen maar gaan niet accepteren omdat hij is laat terug gesteurd. Maar dat is niet waar! Klopt niet! Voordat ik die stome product heb ontvangen gelijk contact opgenomen met een van hun collega. Die zei dat ik kan met mijn eigen kosten terug sturen. Die heb ik wel gedaan. Dit is niet mijn fout dat hun laat hebben ontvangen of verzien het zelf. Ik vind dat hun met fraude willen geld verdienen eerst zonder bestellen thuiskomt. Stuur he met je eigen kosten €6,95 terug en nu komt 49;95 dat die product laat hebben ontvangen. Zo werkt niet! Met froude willen ze geld verdienen. Waarom moet ik die geld betalen ik heb niks van hun die stomme product ligt bij hun ze verzin het zelf dat die laat ontvanfen. Via facebook gelezen dat veel mensen hebben zelfde probleem van hun ik ben niet enige. Ik hoop dat jullie kan mijn probleem oplossen. Ik ben nu werkloos ik kan die niet betalen. En waarom moet ik betalen? Ik heb die luepstieft gewoon terug gesteurd en hun willen niet accepteren.
Ik hoop dat jullie deze snel mogelijk kan oplossen.
Gr Nelly

Gewenste Oplossing:

Niet meer rekening krijgen van hun.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 25 mei 2017 om 01:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nelly,

We vinden het vervelend om te lezen dat u een negatieve ervaring met ons heeft gehad.

De e-mail die u heeft ontvangen waarin wordt aangegeven dat de zending is geweigerd, kunt u negeren. Gezien uw situatie hebben we de retournering alsnog geaccepteerd.

Onze klantenservice heeft reeds per e-mail contact met u opgenomen om u te laten weten dat de factuur in kwestie is gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door