Klacht: LuxSmooth

op 31 juli 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 15 augustus 2017 om 20:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,
Wij betreuren het dat er een misverstand is ontstaan aangaande uw bestelling met nummer LXBE6453932. Inmiddels hebben wij u zojuist een email gestuurd met een uitleg wat u kunt doen indien u de bestelling absoluut niet zelf heeft geplaatst. Wij verzoeken u vriendelijk via het e-mailadres van onze klantenservice te corresponderen zodat wij u beter van dienst kunnen zijn om tot een oplossing te komen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yachou