Klacht: “Luxe” paasbrunch

op 31 maart 2013 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Luxe en culinair zijn woorden die absoluut niet van toepassing waren. Ook 6 persoons was niet reeel.
Voor de 56 euro die ik heb betaald had ik beter naar de supermarkt kunnen gaan en hadden we idd luxe en culinair zelfs wel 2x met zijn zessen kunnen brunchen…

In ieder geval een gedeelte van het geld terug

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

7 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw,Vriendelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het jammer dat uw ervaring met het Paasbuffet niet naar wens was. Als ‘veilinghuis’ kunnen wij bemiddelen tussen u en de organisatie die het arrangement aanbiedt. Wij zullen daarom bij de organisatie informeren welke mogelijkheden er zijn om tot een geschikte oplossing te komen. Zodra we meer weten, nemen we weer contact met u op. Hopelijk is uw vraag hiermee voor dit moment beantwoord, maar mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op.Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 15 april 2013 om 21:40 geantwoord

De aanbieder van het arrangement heeft inmiddels per mail contact met meneer/mevrouw gezocht met betrekking tot de verdere afhandeling van de klacht.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vakantieveilingen.nl beoordeeld.

Heeft op 06 augustus 2013 om 12:20 geantwoord

56 euro teruggekregen. Mijn complimenten voor de snelle oplossing!

Alle klachten die gemeld zijn door Moanna46