Klacht: Luxe Paasbrumch

op 07 april 2013 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Wat een ontzettende desillusie, Luxe Paasbrunch??? Laat ons niet lachen, wat zijn wij in de maling genomen zeg….

Nooit iets kopen bij de Nationale Catering Cadeau bon. Zonde van je geld.

Geld terug?

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

7 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw,Vriendelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat uw ervaring met de Paasbrunch niet naar wens was. Als ‘veilinghuis’ kunnen wij bemiddelen tussen u en de organisatie die het arrangement aanbiedt. Wij zullen daarom bij de organisatie informeren welke mogelijkheden er zijn om tot een geschikte oplossing te komen. Zodra we meer weten, nemen we weer contact met u op. Hopelijk is uw vraag hiermee voor dit moment beantwoord, maar mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op.Met vriendelijke groet, Shakira – Vakantieveilingen.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 15 april 2013 om 21:51 geantwoord

De aanbieder van het arrangement heeft inmiddels per mail contact met meneer/mevrouw gezocht met betrekking tot de verdere afhandeling van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Set