Klacht: Luxe culinaire Paasbrunch

op 01 april 2013 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Bij vakantieveilingen voor 2e Paasdag een Luxe culinaire Paasbrunch voor 6 personen t.w. € 68,75 gekocht!
Lekker makkelijk en ik hoefde niet naar de winkel, daar ik net herstellende was van een flinke longontsteking en het nog rustig aan moet doen!
Dus was deze aanbieding een uitkomst!
Maar man o man, wat een teleurstelling toen ik het pakket afgelopen zaterdag aangeboden kreeg!

Wat er aangeboden werd en wat ik kreeg, kunt u hieronder lezen!
Allereerst de aardige brief die erbij zat!

Hartelijk dank voor uw bestelling bij de Nationale Catering Cadeaubon
Onze Chefs hebben met de UITERSTE zorg en op ambachtelijke wijze uw Catering Cadeau bereid.

Inhoud van de isoleerbox wat er volgens de aanbieder in zou moeten zitten en wat er uiteindelijk wel/niet inzat:
– Pipet gevuld met amuse bisque van kreeft
Een klein bakje met een oranje goedje wat volgens ons kreeftensaus moest voorstellen en 6 plastic pipetjes. Zag er verre van FRIS uit!

– Mini amuse mouse van paté en zwarte truffel met een vruchtendakje
Zag er redelijk uit, weet niet hoe smaakt

– Mini muffins assortiment
3 hele kleine chocolade muffins en 3 nog kleinere minicakejes

– Luxe vleeswaren van de ambachtelijke slager
Dat luxe hadden ze weg kunnen laten…. 2 plakjes schouderham, gebraden gehakt en salamiworst

– Jong Noord Hollandse belegen en oude kaas
Van ieder zaten er 2 plakjes in

– Diverse Franse kaasjes
2 kleine mini pakjes Boursin, een mini kuipje smeerkaas

– Diverse soorten jam, chocoladepasta en echte boter
3 kleine mini kuipjes aardbeienjam, 2 kuipjes chocoladepaste en 6 minikuipjes echte boter

– Salade aux Oeufs, FRISSE eiersalade met bieslook
Zat er niet bij, wij kregen een heel klein bakje (waar je net een broodje mee kon met besmeren) met rauwkostsalade wat er helemaal niet FRIS uitzag!

– Een heel Frans ‘Pain Artisan’ brood en 6 ambachtelijke broodjes
Niets op aan te merken

– Scotch pancakes met poedersuiker
Wel 2 zakjes poedersuiker…..geen pancakes

– Assortiment feuilletés aux fruits, heerlijk afgebakken zoetigheden met fuit
Weet niet wat ik me er bij voor moet stellen, want ook dit ontbrak
– 6 paaseitjes

Nu werd er wel netjes onder aan de brief vermeld ‘menu onder voorbehoud’
Ik ben nu echt niet iemand die het onderste uit de kan wil, maar deze Luxe culinaire Paasbrunch, die m.i. de naam LUXE niet waardig is, is ver, ver beneden maat en zeker niet voor 6 personen! En voor € 70,00 mag ik toch op zijn minst wel iets verwachten…..de totale inhoud is nog geen € 20,00 waard!
Ik durf dit uit goed fatsoen niet aan mijn gasten te presenteren, dus ben/was toch genoodzaakt om naar de winkel te gaan….godzijdank dat de supermarkt open is, anders had ik een groot probleem gehad!

Een oplossing heb ik zo niet bij de hand! Ik heb het cateringbedrijf gebeld, maar kreeg geen reactie, waarna ik hen een email heb gestuurd.
Op zijn minst verwacht ik excuses voor de MISLEIDENDE aanbieding en over de inhoud van het pakket!

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

7 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw,Graag ontvangen wij uw klacht via [email protected] + het e-mailadres waarmee de veiling is gewonnen, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen.Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 15 april 2013 om 21:40 geantwoord

De aanbieder van het arrangement heeft inmiddels per mail contact met meneer/mevrouw gezocht met betrekking tot de verdere afhandeling van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Stabeltje1955