Klacht: Luie chauffeur

op 29 mei 2020 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren heb ik een magnetron besteld voor mijn 80-jarige moeder. deze zou vandaag geleverd worden omstreeks 14:00 uur (volgens het laatste bericht van track and trace).

Om 13:30 uur kom ik bij mijn moeder aan om haar te verrassen.

Tot mijn grote verbazing en ONGENOEGEN! zie ik even voor 14:00 uur een wit busje met Belgisch kenteken aankomen aan de Veliahof te Maastricht. Chauffeur stapt uit, loopt naar de ingang, maakt een foto, loopt terug naar zijn bus, stapt in en rijdt weg!

Ik heb nog even gedacht, dat zal dus wel niet voor ons zijn. Maar zie ik in het track and trace systeem we hebben u gemist.

Nou vraag ik u, is dit een normale gang van zaken. Een chauffeur die blijkbaar te lui is om het pakketje, via de lift!, naar de 2e verdieping te brengen?

Diep triest!!!

Los van het feit dat het mij 1,5 uur heeft gekost en de nodige kilometers, is de verrassing voor mijn moeder goed mislukt.

Gewenste Oplossing:

Een excuus, een tegemoetkoming voor de tijd en kilometers.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Mouke007