Mijn Klacht:
Op donderdag 21 nov. ben ik gebeld door de Lotto om de 1e maand gratis mee te spelen met 3 loten en tevens kans te maken op een reis naar Las Vegas twv. € 3295,-. De 2e speelronde zou op 17 dec. worden afgeschreven (dit is afgesproken en staat op bandopname, waarvan ik ook een opname heb). In de bevestigingsmail die ik op donderdag 26 nov. van Lotto heb ontvangen, wordt met geen enkel woord gesproken over de 1e maand gratis deelname en de kans op een reis naar Las Vegas, sterker nog ik ga volgens deze mail per 14 dec. meespelen en meteen betalen voor mijn deelname. Er wordt met géén woord gerept over de gemaakte afspraken zoals gratis deelname noch over de kans op een reis naar Las Vegas. Dit vond ik heel erg vreemd, ik ben gaan inloggen op mijn account bij Lotto.nl, hierin stond idd dat ik ga meespelen vanaf 14 dec. en dat er direct al per 3 dec. de inleg wordt afgeschreven (dit is inmiddels gebeurd). Na enkele malen te hebben gebeld om deze deelname per direct te beëindigen omdat de gemaakte afspreken en beloftes door de Lotto niet worden nagekomen, ben ik nog steeds niet verder geholpen.
Zaterdag wordt er door de opzegservice(!) verteld dat ze mijn deelname niet kunnen beëindigen, de volgende medewerker maakt zich er makkelijk vanaf door te vertellen dat ik maandag moet terugbellen, bel ik maandag terug kan ik wederom niet worden geholpen omdat de werktijd van deze medewerker er kennelijk op zat (17.00u), bel ik dinsdag terug kan er weer niets worden teruggestort omdat zijn bevoegdheden niet dusdanig zijn en dat het via de klantenservice moest, bel ik de klantenservice krijg ik iemand te spreken die zich wel heel erg van de domme houdt, dus weer niets opgeschoten. Bel ik vervolgens weer met een andere medewerker en deze vond het een vreemde zaak en zou er een notitie(!) van maken en dat ik woensdag maar moest terugbellen, want dan konden ze het wel in orde maken, bel ik woensdag terug verteld een medewerker dat deze niets voor me kan betekenen want het lag nu ineens bij de klachtenafdeling omdat er een klacht van gemaakt was (waar ik helemaal niets van heb gezegd(!)), de vorige medewerker had me verzekerd dat er een notitie(!) gemaakt werd. Ook deze keer leek het weer alsof ik naar een soort cassettebandje aan het luisteren was… Luisteren en je daadwerkelijk willen helpen kunnen (of willen?) deze mensen van de belcentrale kennelijk niet, deze mensen lijken er alleen te zitten om zoveel mogelijk geld binnen te harken van argeloze mensen die in de (te) mooie verkooppraatjes (valse voorwendselen) trappen. En als mensen gaan klagen gaan ze alles verdraaien. Gelukkig heb ik ook opnames van deze gesprekken gemaakt. Deze handelswijze van de Lotto heeft me erg aangegrepen en ik ben door de vele telefoongesprekken die tot niets leiden behoorlijk gefrustreerd geraakt. Ik voel me opgelicht en voorgelogen. Gaan we zo met mensen en goede doelen om? Beschamend!
Gewenste Oplossing:
Het is inmiddels gebleken dat van een maand gratis deelname geen sprake is en dat dit, kort door de bocht, gewoon gelogen is. Ik heb intussen via mijn account op Lotto.nl mijn schade kunnen beperkingen door mijn 3 loten terug te brengen tot 1 lot. Deze inleg is inmiddels afgeschreven.
Het vertrouwen in deze organisatie is mede door de medewerkers van de klantenservice dusdanig geslonken dat ik dan ook het liefste per direct mijn inleg terug wil ontvangen en als vanzelfsprekend van deelname wil afzien.
