Klacht: Lotto nep

op 13 juli 2012 over Lotto in de categorie Loterijen

Krijg ik vandaag, 13 juli, van Lotto persoonlijke post om mijn persoonlijke wincodes te activeren voor Lotto trip, – verloot en – concert.Bij typen van het http-adres, kom ik bij de site ‘prijsvragen.’nl’.
Activeren is niet mogelijk. Lotto staat niet op de site.

Als deze actie serieus is en ik mijn persoonlijke wincodes op tijd kan activeren.

Bericht van Lotto

5 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Bedankt voor je bericht. Je kunt je via de volgende websites aanmelden met je persoonlijke wincodes. Klik op onderstaande links of kopieer deze links naar je adresbalk van je internetbrowser. Kans maken op een geheel verzorgde trip naar de Olympische Spelen: www.lotto.nl/trip2012 Kans maken op prachtige Samsung prijzen: www.lotto.nl/verloot Aanmelden voor gratis kaarten Jeroen van der Boom LIVE: www.lotto.nl/concert Kans maken op een Lotto-Sporttas, kleine puzzel: www.lotto.nl/puzzel Op dit moment wordt er massaal gereageerd op bovenstaande acties. Het is hierdoor mogelijk dat de website traag reageert. Onze excuses hiervoor, we werken eraan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. We adviseren je om het later nog eens te proberen. We hopen je hiermee voldoende te hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lotto

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 13 juli 2012 om 16:38 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Lotto zat