Klacht: lotto krant

op 13 juli 2012 over Lotto in de categorie Loterijen

ik vind dat U als orgonisatie alles goed moet voor bereid zijn als jullie zo,n grote orginisatie dit echt goed moet voor bereiden. ik kan niet inloggen op trip op Jeroen van deBoom en puzzel en verder moet ik nog lezen.

nou ik denkt dat u dit zomaar niet kunt oplossen want ik wil proberen overal aan mee te doen en wat te winnen. dus geef U maar een oplossing.

Bericht van Lotto

5 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Bedankt voor je bericht. Je kunt je via de volgende websites aanmelden met je persoonlijke wincodes. Klik op onderstaande links of kopieer deze links naar je adresbalk van je internetbrowser. Kans maken op een geheel verzorgde trip naar de Olympische Spelen: www.lotto.nl/trip2012 Kans maken op prachtige Samsung prijzen: www.lotto.nl/verloot Aanmelden voor gratis kaarten Jeroen van der Boom LIVE: www.lotto.nl/concert Kans maken op een Lotto-Sporttas, kleine puzzel: www.lotto.nl/puzzel Op dit moment wordt er massaal gereageerd op bovenstaande acties. Het is hierdoor mogelijk dat de website traag reageert. Onze excuses hiervoor, we werken eraan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. We adviseren je om het later nog eens te proberen. We hopen je hiermee voldoende te hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Lotto

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 16 juli 2012 om 09:33 geantwoord