Klacht: lotto en toto verpesten weer mijn zondag door geklungel

op 07 mei 2017 over Lotto in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tja klacht na klacht en begint irritant te worden, de Nederlandse loterij waar ook de lotto en toto onder vallen.
De vorige klacht is via klacht.nl afgehandeld, na 2 maanden hebben ze het voor elkaar gekregen om mijn 28 jarig lidmaatschap van de lotto in hun nieuwe site te verwerken, heeft uren aan mailen bellen gekost en met een aan 12 euro aan krasloten pakketje ter compensatie was van de week eindelijk alles in orde
Denk je dan, ze zouden bellen van de toto, maar dat was te veel moeite denk ik, maar kwam er zelf achter toevallig. Vandaag zondag 20 euro gestort in mijn wallet, zoals wekelijks ik dan een weddenschap plaats op wat wedstrijden uit de eredivisie. Dat werkte dan nog wel de laatste 2 maanden.
Ik kies Feyenoord uit, Roda thuis en Heracles met een inzet van 20 euro met een kans opmogelijk 75 euro prijs.
Ik wil de weddenschap plaatsen maar nu geeft hij opeens aan dat mijn 1 euro speellimit overschreden is, het is wat he, een nieuwe account maar dan is de toto weer van slag, ik gebeld en dat is het enige positieve aan de Nederlandse Loterij dat je ook op zondag gratis kan bellen.
De medewerker ,zal zijn naam niet noemen, bekijkt na info te hebben gegeven dat er inderdaad een nieuw probleem is opgetreden, nu dan bij de toto, en dat er weer van alles fout staat in het account en dat alleen een supervisor dit in orde kan maken en dat hij nu niets kan betekenen en dat ik nog wel even snel naar de AH kan gaan, niet wetende dat ik ziek thuis loop en dat niet kan. Hij kan in ieder geval niets aan doen en mij nu niet verder helpen maar vind het wel heel vervelend dat nu eindelijk iets na twee maanden werkt maar dat er iets wat wel werkte nu dan weer niet werkt.
Je zal zien dat de wedstrijden goed zijn en dat ik door weer een fout van het technische team geld misloop.

Foto als bewijs ondertussen ook doorgemaild naar de medewerken die ik vandaag zondag 7 mei 2017 om 13:00 uur aan de lijn had op zijn verzoek zodat er we bewijs is, op de foto die hij ook heeft gezien als technisch medewerker staat onderaan in het rood de foutmelding
peter

Gewenste Oplossing:

je zal zien dat de drie clubs winnen en dat ik dan niks win door hun fout en dan geven ze als sponsor maar voor mijn gezin mij maar vier kaarten voor een voetbal wedstrijd weg een site hoort te werken of er helemaal uit liggen maar niet de ene week dit werken en de andere week dan weer een ander onderdeel, moedeloos om van te worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht peter ijsselstein

6 maanden geleden - ook al was de weddenschap fout neemt niet weg dat de site /account nog steeds niet werkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 07 mei 2017 om 19:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer IJsselstein,

Bedankt voor het plaatsen van uw klacht.
Uw klacht is reeds in behandeling bij het toto-team.
Zij zullen de problemen die u heeft ervaren met de site doorgeven en natuurlijk zorgen voor een spoedige oplossing.
Tevens is er gevraagd om een printversie van uw weddenschap toe te sturen, zodat zij dit verder in behendeling kunnen nemen.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantcontact Nederlandse Loterij, Afdeling Klachten

Heeft op 09 mei 2017 om 08:37 geantwoord

Nee, al twee maanden bezig met mijn account, eerst de lotto en nu de toto, jullie nemen je klanten niet serieus, ik wacht de 27 mei trekking af van de Staatsloterij en dan stoppen we met alles bij jullie loterij.

Alle klachten die gemeld zijn door peter ijsselstein