Klacht: Loslatende lak in dakrail.

op 09 februari 2018 over Opel in de categorie Automerken

Hallo ik heb een opel insignia sept 2011. Nu laat de lak in de dakrail los over een afstand van ongeveer 15 cm. (Rechts achter)Niet ter hoogte van bevestiging daksteunen. Gebruik ik ook niet. Bij opeldealer in Veghel geweest. Heeft foto’s gemaakt en ter beoordeling aangeboden. Als het geen lakschade is als gevolg van roest van binnen uit dan is het geen garantie. Garantie op lak is maar twee jaar geldig! Ook links voor in dakrail laat de lak al op een paar puntjes los. Contact opgenomen met opel Nederland. Medewerkster vertelde hetzelfde verhaal en er moest een jaarlijkse lakinspectie plaatsvinden aantoonbaar op papier. Persoonljjk denk ik dat het een productiefout is! Het is toch te gek voor woorden dat de lak loslaat van zo’n dure auto. Is nog geen 7 jaar oud. Wat moet ik of kan ik hiertegen doen? Wie kan mij verder helpen?

Ik ben zeer tevreden over mijn auto maar dit slaat nergens op. Ik verwacht van opel dat dit loslaten van de lak wordt opgelost. Repareren op kosten van opel. Verder het productie proces nog eens goed nagaan of daar fouten worden gemaakt.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Opel

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Opel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harrie1972