Klacht: Loslaten van verf in leren bank

op 07 oktober 2016 over Montel in de categorie Lederwaren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 mei hebben wij onze nieuwe bank ontvangen van Montel cruquius. Al na een paar weken was er en donker plekje in de zitting te zien, het bleek dat daar de verf af was. Wezijn naar de vestiging in Cruquius gegaan maar kkregen daar te horen dat men slechts een showroom was en dat ik naar de klantenservice moest bellen. Na een week eens gebeld hoe het er nu voor stond en na verschillende mensen gesproken te hebben werd ik doorverbonden met, jawel de vestiging in Cruquius die moesten het oplossen. Daar hebben ze het weer teruggekoppeldnaar klantenservice met het verzoek het met mij af te handelen. Twee weken weer niets gehoord en weerbij de vestiging Cruquius geweest om te informeren.
Daar hebben ze opnieuw contact opgenomen met de klantenservice. Die reageerde dat het geen garantie betrof want het was een gebruikersfout. Dit kunnen ze schijnbaar constateren zonder er naar te kijken. Ik voel mij zwaar bedonderd door Montel

Gewenste Oplossing:

1. Als een vakman het beoordeeld en niet vanachter een bureau,
2. Een goede reparatie, vervanging of geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

Bericht van Montel

1 maand geleden - Beste heer de Vries, Met uw gegevens kan ik helaas geen ordernummer achterhalen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze aan mij door te geven? Met vriendelijke groet, Julia - Webcare Montèl

Reactie van de melder van de klacht Hr.De Vries

2 weken geleden - Ik heb de gegevens dezelfde dag aan Montel doorgegeven. Montel reageert gewoon niet ik vermoed dat ze geen klantenservice hebben of er zijn zoveel klachten dat ze het werk niet aankunnen. Montel kan wat mij betreft de pot op. Ze profileren zich als een top bedrijf maar..... Zijn niet in staat en bereid naar hun klanten te luisteren. Wat mij betreft kunt u de klacht verwijderen ik ben klaar met dit bedrijf. NOOIT MEER MONTEL!! Vr gr. De Vries

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Montel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Montel

Heeft op 21 november 2016 om 14:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw de Vries,

Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen. Er is inderdaad besproken met u dat het gebruiksschade betreft. Dit valt niet onder de garantievoorwaarden. We kunnen eventueel een servicemonteur bij u langs laten komen. De voorrijkosten bedragen dan 75,00 euro. Indien u hier gebruik van wenst te maken hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Julia - Webcare Montèl

Heeft op 21 november 2016 om 16:42 geantwoord

Gebruiksschade bepaald Montel binnen 3 maanden en dat zonder dat er iemand naar heeft gekeken.
Dat is garantie afschuiven vanachter een bureau.
Zeer zwakke smoes

Alle klachten die gemeld zijn door Hr.De Vries