Klacht: Loskomen van bladen en foto’s verdwijnen deels in de binding/rug van het album

op 08 juni 2021 over Albelli in de categorie Fotoservice

1.Bij het openen van het album zat er reeds een blad los. Enkele volgende bladen volgden na 2de keer voorzichtig doorbladeren. Dus de rug is niet goed gelijmd. We hadden geen platliggend boek gekozen.

2. Een aantal foto’s verdwijnen aan de rand bij in de binding, dus in het midden van het album.

Voor punt 1 stuur ik graag het album opnieuw door zodat het degelijk kan ingebonden worden. Voor ons hoeft de levering niet zo snel te gaan maar wel degelijk!

Voor punt 2. zou ik graag aan aantal foto's opschuiven zodat ze volledig zichtbaar zijn op het blad.

Als trouwe Albelli-klant is dit de eerste keer dat we niet tevreden zijn over het product. Jammer.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Albelli over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht netentik

1 maand geleden - Graag lees ik dat Albelli me een nieuw/gratis en verbeterd boek kan aanbieden nadat ik de aanpassingen heb gedaan en opnieuw heb doorgestuurd. Na jarenlang een tevreden klant te zijn geweest, groet ik u vriendelijk!

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 16 juni 2021 om 10:13 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht op klacht.nl. We zijn graag op de hoogte wat u van onze fotoboeken vindt.

We hebben u naar aanleiding van dit bericht een reactie gestuurd en u een oplossing geboden. Namelijk dat u kosteloos het fotoboek kan aanpassen en opnieuw kunt bestellen. Hiermee zullen beide problemen zijn opgelost. We hebben u in een e-mail de ReUploadcode toegestuurd inclusief de instructies. Komt u er niet uit of heeft u nog aanvullende vragen dan kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice.

albelli

Alle klachten die gemeld zijn door netentik