Klacht: Los dit toch op!!!!!!!!!!

op 28 januari 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Tja waar moet ik beginnen. Het begon allemaal half december toen u het settopbox pakket had geïncasseerd. Toen ben ik eens gaan kijken of het niet goedkoper kon. En wat schetst mijn verbazing het kon goedkoper hd light afgesloten met veel pijn en moeite! Voor de eerste 6 maanden €6.60,- daarna €9.95,-. Dat was uw aanbieding WAAR IK ZELF OM MOEST VRAGEN?? Mijn internet provider belt mij op om een nieuwe interessante aanbieding te doen meer voor minder daar kunt u een voorbeeld van nemen!!!! Maar ik had al €80,- betaald aan het settopbox pakket. Uw medewerker stelde voor om het betaalde te verrekenen met de eerste 9 maanden. Prima dus ik heb betaald voor de eerste 9 maanden dacht ik. Wat schetst mijn verbazing u factureert gewoon door niet volgens afspraak!!! En ook nog €9.95 terwijl €6.60,- was afgesproken!! Sindsdien heb ik veel belkosten moeten maken om dit opgelost te krijgen. En het is nog steeds niet opgelost ik krijg van u brieven dat ik het basis pakket heb afgesloten dat er apparatuur word opgestuurd tot 3 keer over de zelfde brief!! Dit heb ik nooit besteld!! Dus ik weer bellen een punthoofd krijg ik er van. Gister kreeg ik een brief dat ik mijn betalingen blokker, ik heb niets geblokkeerd!!! en dat u dreigt met afsluiten en een boete?????????????? Vandaag krijg ik van u een mail dat ik heb opgezegd??????? Ik snap er niets meer van hier heb ik nooit om gevraagd u maakt er een verschrikkelijke bende van!!!!!!!! Nu factureert u weer het verkeerde bedrag namelijk €25.92,-???? Dit klopt weer niet!! Dit bedrag storneer ik weer net zo lang tot dat u de afspraken waar maakt!!! Ik zeg het nog een keer stop hier mee…………………….
Belt u mij maar eens een keer dan zal ik het nog een keer uitleggen!!!
En ik heb nooit opgezegd maar u vraagt er wel om!!!!! U reageert niet op brieven! U doet niets met de info die ik u geef! U heeft notabene al 2 keer contact met mij opgenomen om dit op te lossen!! Maar schijnbaar is dit te moeilijk!!

Gemaakte afspraken nakomen en factureren volgens afspraak!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 29 januari 2014 om 09:34 geantwoord

Beste,

U had reeds deze klacht doorgegeven naar aanleiding van een enquete formulier waarop wij gister hebben gereageerd. Hieropvolgend zien wij een reactie van u met dezelfde vraagstelling betreffende het geincasseerde bedrag en het onjuiste bedrag met betrekking tot het nieuwe abonnement.
Om verwarring te voorkomen gaan wij dan ook via die weg verder met u corresponderen en sluiten wij deze klacht af.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Webcare Team CanalDigitaal

Heeft op 02 februari 2014 om 07:53 geantwoord

Klacht is niet opgelost precies wat ik gewend ben van alles roepen maar niets waar maken! Dit loopt al 2 maanden!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Uw bende