Klacht: Loopbaan en Burgerschap examen van het NTI

op 20 september 2016 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

NTI wilt dat zijn studenten een Loopbaan en Burgerschap boek downloaden en uitprinten met meer dan 500 (!) pagina’s, leuk en aardig allemaal om al deze informatie in je hoofd te stampen maar maak dan ook een examen waar je later iets aan hebt en geen honderden vragen over de arbowet en medezeggenschapsraad. Oh, wat heb ik toch een spijt dat ik bij het NTI studeer. Blijkbaar wilt het NTI dat zijn studenten keer op keer blijft zakken om zo geld af te pakken van alle herkansingen. En als ik een klacht indien wordt mij duidelijk gemaakt dat het examen goed te doen is, terwijl ik honderden klachten heb gelezen van studenten. Jammer dat het NTI hier niks aan doet, alles draait om geld.

Misschien leuk als de studenten hierna een diploma HBO 'docent maatschappijleer' ontvangen gezien het NTI zich drukker maakt om dit vak i.p.v. de werkelijke opleiding :)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:24 geantwoord

Beste student. Excuses dat wij nooit meer hebben gereageerd. Klacht.nl was helaas aan de aandacht van NTI ontsnapt. Wij hopen dat alles uiteindelijk is opgelost, zo niet dan horen wij dat uiteraard graag zodat we kunnen kijken wat we alsnog voor u kunnen betekenen. Voor nu een fijne dag! ^PV

Alle klachten die gemeld zijn door MIIA___