Klacht: Loonbeslag

friet1 op 27 april 2020 over Eendracht Gerechtsdeurwaarders in de categorie Incassobureaus

Ik heb afgelopen week een brief ontvangen voor loonbeslag heb ze gelijk gemaild dat dit beslag niet kan en heb een regeling aangeboden hun blijven erbij dat het niet gaat maar het beslag gaat pas over 4 weken in
Ik heb een mail terug ontvangen dat het niet stopgezet kan worden maar dit klopt niet want dit kan namelijk wel zei zijn verplicht om met een oplossing te komen met mij ik.stel het netjes voor alles uitgelegd hoe en wat maar nee komt steeds het zelfde mailtje terug
Ze sturen gewoon een kopie van.de mail die ik al eerder heb ontvangen van ze
Ik heb nu een weer een mail gestuurd naar ze en hun met de neus op de feite gedrukt dat dit niet de goede werkwijze is
Ben benieuwd wat ik nu terug krijg
Ik ga nu gewoon netjes betalen en daar moeten zei mee akkoord want ik betaal en dan mogen ze dit niet toepassen

Ik wil graag een regeling treffen
En dat het loonbeslag eraf gaat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eendracht Gerechtsdeurwaarders

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eendracht Gerechtsdeurwaarders nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door friet1