Klacht: Loon beslag

op 11 maart 2020 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Heb een betalingsregeling maar nu is er de laatste termijn niet optijd aan gekomen
Nu hebben ze gelijk loonbeslag op me salaris gelegd. Zonder me daar van op de hoogte te stellen. Geen aankondiging helemaal niks. Ik vindt dat niet netjes en zeker niet gepast.mag dat zomaar. Zonder dat je daar bericht over krijgt.

Ik wil graag de betalingsregeling door laten gaan. En geen loon beslag. Ik ben bereid om me termijn dubbel te betalen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 19 maart 2020 om 12:42 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw klacht behandeld. Er is op 18 maart een e-mail naar u toegestuurd met een inhoudelijke reactie op uw klacht.

In verband met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN

Heeft op 19 maart 2020 om 15:47 geantwoord

Nee ze doen helemaal niks. En wat denk je nu een nieuwe rekening gehad 650 euro ook in een keer betalen. En deze maand loon beslag van ruim 1900 euro. Hoe kan een mens zo leven

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra boelhouwer