Mijn Klacht:
Wat een flessentrekerij.
Water kwam uit een kapotte leiding.
Helaas Loodgieter van Zuid gebeld en leiding (heb ik zelf aangewezen) van de kraan werd (niet waterdicht) vervangen. De kraan moest volgens klusser van Loodgieter Van Zuid vervangen worden en een natuurlijk echte Grohe zijn.
Na 3 kwartier wachten (zelfde stad) kwam de klusser terug met een andere kraan en precies wat ik zei dat ik niet wilde (geen Grohe, klein en met draaiknoppen). 683 euro voor een kraan die verkeerd om staat en waardoor nog steeds vocht in de kast onder het aanrecht loopt. Paar keer gebeld voor herstel, maar ook paar keer voor niks gewacht op de klusser. Daarna nog een paar keer gebeld op algemene telnr. voor herstel, maar verbinding werd zelfs verbroken en er werd niet meer opgenomen omdat ik bleef aandringen. Nooit enige factuur werkzaamheden of aankoopbewijs kraan gezien.
Door gerekende veel te hoge kosten en slechte dienstverlening aangifte gedaan bij politie en melding bij ACM Consuwijzer en FDH.
Trustpilot heeft ook veel klachten over dit bedrijf.
Niet mee in zee gaan!
Gewenste Oplossing:
Restitutie van alle benadeelden.