Klacht: lompe behandeling van het bruidspaar en het niet reageren

op 27 juli 2016 over NH hotels in de categorie Hotels

Beste lezer,

Hier onder de correspondentie, waar zelf na een week nog niet op gereageerd is, dat maakt het bij elkaar toch wel een bijzonder verhaal wat zeker niet de schoonheidsprijs verdient.

m.vr.gr. Ton Wennen

Beste Lisa,

Iets wat een heugelijk moment moet zijn, loopt uit in een grote teleurstelling.

Wat me behoorlijk tegenvalt is dat er meerdere momenten zijn geweest waarop mijn dochter niet de aandacht heeft gekregen die je verwacht bij een gerenommeerd Hotel.

– bij binnenkomst is niet verteld wordt dat het ontbijt van bijv. 9 tot 11 uur is, wat gebruikelijk is.
– ‘s morgens bij het navragen door mijn dochter, wordt er helemaal niets gecontroleerd.
– en als mijn dochter vraagt of er iets te regelen is omdat ze geen geld bij haar heeft, (ze was in een taxi gezet zonder iets te weten) terwijl mijn credit kaart nummer en mijn telefoon nummer bekend zijn.
Totaal niet de moeite genomen een klant tevreden te stellen.

Toch wel een erg lompe behandeling van het bruidspaar, verwacht een passende oplossing waar ik me in kan vinden.

Het is notabenen niet de eerste keer dat er iets mis is gegaan met een reservering die ik gedaan heb in uw Hotel.

With best regards,

Verzonden: zondag 17 juli 2016 19:56
Aan: info@ymif.nl
Onderwerp: ontbijt resevering 756766021

Geachte heer/mevrouw,

Wij schrijven u deze mail na aanleiding van uw bezoek gisteravond bij ons.

U heeft bij ons een reservering gemaakt voor de huwelijksnacht van uw dochter. Vooraf heeft u bij ons de kosten van de kamer, het ontbijt en een fles cava voldaan. U gaf aan dat uw dochter gisterochtend nog heeft nagevraagd of het ontbijt inclusief was en haar werd toen verteld dat dit niet het geval was.

Het betreurd ons dat de communicatie fout is gelopen en hiervoor willen wij u graag een compensatie aanbieden. Graag nodigen wij u met uw dochter en partners uit om alsnog te komen ontbijten bij ons in het hotel op een dag naar keuze op onze kosten. Hiervoor ontvangen wij graag uw adresgegeven zodat wij de voucher naar u toe kunnen sturen.

Lisa Maria Hussainali | Front Office

Deltaplein 200 | 2554EJ Den Haag | THE NETHERLANDS
T. 0031 (0) 70 448 24 82 | nhatlanticdenhaag@nh-hotels.com | www.nh-hotels.com

Verwacht een passende oplossing waar ik me in kan vinden.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NH hotels over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ton Wennen