Klacht: LOL

Dit ontving ik in mijn mail. Waar moeten we de goede recensies vandaan halen dan?

Schrijf nu een goede recensie over ons en ontvang 20% extra korting

Ontvang nu maximaal 20% extra korting op uw volgende aankoop door het plaatsen van een goede rencensie!
Boven op onze standaard kortingen kan dit oplopen tot maarliefst 80% korting!

OnlineSunShop.com is sinds Juni 2011 actief op de markt in de Benelux.
Zoals u van ons gewent bent proberen wij u altijd de beste prijs voor uw zonnecosmetica aan te bieden.
Daarnaast hechten wij veel waarde aan het contact met de klant, levering, klanttevredenheid en levertijd.

Wij constateren dat slechte recensies eerder en vaker worden geplaast en gelezen dan goede recensies.
Dit willen wij op een eerlijke manier beter in balans brengen door u te vragen een goede recensie over ons bedrijf of een door ons verkocht product te schrijven.

Hoe werkt het?

Om de 20% extra korting te verdienen dient u meerdere positieve reviews te plaatsen op de volgende sites.
Het werkt als volgt: U schrijft één review en ontvangt 5% korting, schrijft u 2 reviews dan ontvangt u 10% korting, schrijft u 3 reviews dan ontvangt u 15% korting en als u ook de 4de en laatste review schrijft dan ontvangt u maarliefst de 20% korting.

5% KORTING – www.onlinesunshop.com (positieve ervaring over een door u aangekocht product in onze webshop)
10% KORTING – www.facebook.com (positieve ervaring over een door u aangekocht product of ons bedrijf)
15% KORTING – www.truspilot.nl (positieve ervaring over een door u aangekocht product of ons bedrijf)
20% KORTING – www.klacht.nl (positieve ervaring over ons bedrijf)

De voorwaarden:
1 – U dient 4 positieve reviews te schrijfen volgens het opbouwende schema zoals wij hierboven hebben aangegeven om de 20% extra korting te ontvangen.
2 – Deze korting is eenmalig en per klant van toepassing.
3 – Het is toegestaan gelijke reviews op de verschillende sites te plaatsen. U hoeft dus niet 4 verschillende recensies te schrijven.
4 – U kunt de korting verzilveren door een mail te schrijven aan sales@onlinesunshop.com en hierbij de links van uw reviews toe te voegen. Daarnaa ontvangt u van ons een persoonlijke kortingscode die u kunt gebruiken bij u volgende bestelling.

Zorg eerst maar eens dat jullie klachten vrij worden.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

onlinesunshop.com

Heeft op 23 juli 2012 om 13:18 geantwoord

Beste Klant,

Elke webshop heeft klachten, zoekt u bv. maar eens naar een andere webshop.
De reden waarom wij deze mail hebben verstuurd is (zoals ook in de nieuwsbrief aangegeven) dat slechte recensies eerder en vaker worden geplaast en gelezen dan goede recensies. Dit willen wij op een eerlijke manier beter in balans brengen door u te vragen een goede recensie over ons bedrijf of een door ons verkocht product te schrijven (er zijn ook veel bedrijven die oneerlijke recensies schrijven). Daarnaast zijn er zijn ook heel veel mensen in onze database die positieve ervaringen hebben met de online sun shop.

Als u vragen heeft met betrekking op uw bestelling verwijzen wij u graag door naar onze klantenservice, zie de volgende link : http://onlinesunshop.com/contact_us.php

MVG Online Sun Shop webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door jacqie67