Klacht: Beloftes niet nakomen tav afstudeerzitting.

op 17 april 2019 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Half maart kreeg ik bericht dat ik mocht deelnemen aan de afstudeerzitting van mijn opleiding. Hiervoor moest ik een aanvraagformulier invullen en mijn digitaal portfolio in drievoud uitgeprint en ingebonden inleveren. Op het formulier stond geschreven of ik de dagen dat ik de aankomende twee maanden NIET kon wilde invullen. Dit heb ik gedaan. Echter kreeg ik (nadat ik twee weken daarvoor het bovenstaande had afgeleverd bij het hoofdkantoor LOI) een uitnodiging voor mijn afstudeerzitting op een dag die vermeld stond als dat ik NIET kon. Na telefonisch contact heb ik deze afspraak geannuleerd. Twee weken kreeg ik te horen dat ik dinsdag 9 april, uiterlijk woensdag 10 april een nieuwe uitnodiging zou krijgen. Uiteindelijk heb ik woensdag 10 april om 15.30uur gebeld (aangezien ik nog niks te horen had gehad) met de vraag of ik de uitnodiging nog kreeg, er werd mij verteld dat deze ECHT nog zou komen deze middag nog. Om 16.30uur kreeg ik een email met daarin dat er nog geen datum is maar ik uiterlijk volgende week een uitnodiging zou krijgen. Vandaag, 17 april, wéér gebeld (aangezien ik vanuit de kant van het LOI niks hoor) werd mij verteld dat er nog steeds niks bekend is over de datum voor mijn afstudeerzitting. Ook werd mij verteld dat er vanaf a.s. maandag 22 april niemand aanwezig is voor de aankomende 2 weken ivm de meivakantie. Hierdoor zou ik dus nog minimaal 2,5 weken moeten afwachten terwijl ik 2 maanden geleden alles al af had!
Door valse beloftes en niet goed opletten vanuit het LOI ben ik nog steeds niet klaar met mijn opleiding terwijl dit wel al het geval had kunnen zijn.

Dat ik zsm (eind deze week) een uitnodiging voor mijn afstudeerzitting heb ontvangen via de mail.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

3 dagen geleden - Beste Jill, Bedankt voor je reactie. Wat vervelend om te lezen dat je dit zo ervaart. We kunnen ons voorstellen dat het afstuderen op deze wijze stroef verloopt. Dit is uiteraard niet de bedoeling. In overleg met het examenbureau willen we je graag het volgende mededelen: Omdat we afhankelijk zijn van externe examinatoren kan het inplannen van de afstudeerzitting wat langer duren dan gewenst, dit vanwege de beschikbaarheden van de betreffende personen. Inmiddels hebben we de examinatoren kunnen aanstellen om je te kunnen begeleiden tijdens je mondelinge afstudeerzitting. Op dit moment zijn we de planning nog aan het vaststellen. Het examenbureau streeft ernaar om je begin volgend week van een officiële uitnodiging te voorzien. Ze zullen je per e-mail bericht de vervolgprocedures toelichten. Wanneer je ons nog inhoudelijke vragen wilt stellen omtrent je opleiding, vernemen we dat graag. Je kunt ons benaderen via webcare@loi.nl onder vermelding van het cursistennummer. We wensen je alvast heel veel succes toe tijdens je afstudeerzitting! Met vriendelijke groet, Wishal, LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jill94