Klacht: logic echt niet

op 07 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

onze stofzuiger had het begeven en we dachten een goede koop te doen via de site van bol.com. Dit is intussen 2 weken geleden.
In 1e instantie kregen we de melding dat deze op de dag dat de stofzuiger geleverd zou worden door een sorteerfout niet bezorgd zou worden. Geen bericht over een nieuwe leverdatum, na navraag zou dit 4 dagen later gebeuren. Op deze dag is er een internetstoring en hierdoor konden ze wederom niet leveren. Na een nieuwe mail moesten we aangeven wanneer we konden bevestigen dat deze geleverd zou worden. De dag dat ze zouden leveren ontvangen we in de middag wedererom een mail dat ze een dag later komen. Wat een waardeloos bedrijf en zeker de manier waarop ze de service verlenen. Dit is geen service verlenen maar gewoon doen wat jezelf uitkomt zonder verantwoording af te leggen. We hebben getracht om de bestelling te cancellen maar dit was niet mogelijk. Ik vind de manier waarop we behandeld zijn schandalig en raad een ieder aan nooit zaken te doen met dynalogic of met bedrijven die gebruik maken van deze dienst want service is het niet.

tijdig op de hoogte gebracht worden als er zaken veranderen en een nieuwe datum afspreken zodat we niet 3x voor Jan met de korte achternaam thuis zijn gebleven.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 19 juni 2017 om 12:15 geantwoord

Geachte heer Buys,

Allereerst onze oprechte excuses voor deze ervaring! U geeft perfect aan wat er allemaal aan de hand is geweest met uw bestelling. Het was een combinatie van een storing en dus herplanning, als een sorteerfout van meerdere dagen.
Normaal gezien dient de klant hiervan op de hoogte te worden gesteld, middels e-mail of telefonisch. Ik zie dat dit hier nauwelijks het geval is geweest.
Spijtig kunnen we op dit moment niks meer voor u betekenen dan nogmaals onze excuses aan te bieden. We hebben de klacht verwerkt en het is naar de desbetreffende afdeling gestuurd om dit in de toekomst te kunnen voorkomen.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Joris Buys