Klacht: Kapot geleverd

nynke veenstra op 28 februari 2025 over Living and Company in de categorie Online Woonwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn salontafel beschadigd binnen gekregen. Na contact zou er nieuwe worden opgestuurd. Dit is niet gebeurd, dhl zou de bestelling zijn kwijtgeraakt. Geld terug gevraagd, geen reactie. Telefonisch onbereikbaar. Via andere mail aan gegeven grote order te willen plaatsen. Meteen reactie terug, op dezelfde dag. Pure oplichting deze company. Hier nooit iets kopen!!!!

Gewenste Oplossing:

Simpel, geld terug storten

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Living and Company
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Living and Company

Reactie van de melder van de klacht nynke veenstra

2 weken geleden - Niet bereikbaar, en geen oplossing voor kapot geleverde tafel. Weg geld!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Living and Company nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nynke veenstra