Klacht: List en bedrog en onenthiousiast personeel

op 09 juli 2017 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Wij zijn na ons bezoek bij de Gamma, langs gegaan bij Praxis schuin tegenover. Omdat de Gamma niet had wat wij nodig hadden.
Bij de Praxis zijn we wat rond gaan neuzen en kwamen erachter dat het product gekocht bij de Gamma ook aanwezig is bij de Praxis. IDEAAL!! Want nu konden wij hetzelfde product goedkoper krijgen bij de Praxis. Voor de zekerheid even nagevraagd bij de kassa. En ja hoor, geen enkel probleem. Hetzelfde product kon met 20% kluskorting mee.

Eerst hebben we de producten teruggebracht bij de Gamma (kleine auto, niet alles paste anders) vervolgens teruggegaan naar de Praxis en de waren in het karretje geladen. Bij de kassa aangekomen, blijkt dat het helemaal niet gaat om de producten mee te krijgen met de korting omdat deze de vaste lage prijs al heeft. Het verhaal wat dezelfde cassier 10 minuten eerder had verteld klopt dus niet!!

De teamleider erbij gehaald, want dit accepteer ik dus niet. Teamleider doet er niks mee. Je kunt het of meenemen en anders ga je maar naar de Gamma.

Wij komen al vaker bij deze praxis, omdat deze lekker dichtbij is en de prijzen ook redelijk zijn. Al langere tijd hebben we al te maken met deze cassier, altijd hartstikke onvriendelijk, gezicht staat op onweer, meer gezeur en geklaag. De jongeman heeft duidelijk een gebrek aan motivatie op het werk.

Wij zijn pas tevreden als de jongeman een klantencursus heeft gekregen. Als hij eindelijk eens normaal is tegen zijn klanten. Als men iets niet weet, dat dan even controlleerd i.p.v. een verhaaltje ophangt en hard achter de waarheid moet komen.

Daarnaast willen wij nog steeds dezelfde producten hebben als voorheen met de 20% kluskorting erin. En de prijs is hoger dan bij de gamma (prijsconcurrentie verhaal staat supergroot op de voorgevel van de Praxis) .

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard_1988