Klacht: Als je het geld heb betaald krijg je totaal geen antwoord meer van hun.

op 19 januari 2013 over Linking Familie in de categorie klachtmelden

Linking Familie helpt!
Ben je op zoek naar nieuwe vriendschappelijke of familiecontacten?
Samen leuke dingen doen en samen zijn op basis van vriendschap of familie?

Wij merken dat er behoefte is aan andere soorten contacten dan de gewone kennissenkring of de eigen familie. Het gaat hier om oprechte interesse in elkaar.
Contacten die je niet zomaar opdoet door deelname aan groepsactiviteiten of datingsites. Het vinden van mensen die ook op zoek zijn naar meer serieuze vriendschappen of familiecontacten is best lastig, daarom helpen wij daarbij.
Linking Familie is de plek waar deze mensen samen komen.

Er zijn ook veel mensen (jong en oud) die door omstandigheden bepaalde familiecontacten moeten missen. Veel mensen ervaren dit als een groot gemis. Via onze website kunnen ook deze mensen met elkaar in contact worden gebracht.

Wie kunnen er niet bij ons terecht?
Mensen die op zoek zijn naar een relatie of een sexdate kunnen wij niet helpen.

Met onze website is het simpel om mensen te vinden die ook op zoek zijn naar nieuwe warme contacten. Via de zoekfunctie kun je gemakkelijk zoeken naar mensen met de zelfde ideeën en hun advertentie gelijk online lezen.
Met het berichtenboxsysteem kun je de ander jouw interesse tonen, als het klikt kun je hierdoor leuke contacten opbouwen. Sinds kort kun je ook chatten in onze eigen chatroom.

Om de website draaiende te houden en om er voor te zorgen dat we alleen serieuze aanmeldingen krijgen, vragen wij € 7,50 inschrijfgeld per jaar. Geen automatische verlenging of rare voorwaarden.

Dat er antwoord wordt gegeven of ze deze website verwijderen

Alle klachten die gemeld zijn door Henry de Groot