Klacht: Lincentie klacht medewerker

op 19 maart 2020 over Studers in de categorie Boeken

Ik heb vandaag rond 11.15 uur telefonisch contact gehad met een mannelijke collega van het bedrijf Studers. Deze meneer heeft mij rond uit belachelijk behandeld door mij te verwijten dat ik lieg en dat ze mij niet verder kunnen helpen. Dan probeerde hij ook nog woorden in mijn mond te leggen dat ik zogenaamd gezegd zou hebben dat ik wel de licentie geactiveerd zou hebben. Het probleem is dat ik de licentie voor Engels NIET geactiveerd heb maar dat dit zo wel te zien is. Nu heb ik gevraagd hoe wij dit gaan oplossen want ik heb het programma niet geactiveerd en zal deze ook niet nodig hebben.

Ik wil graag de Engels licentie retourneren

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studers over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Studers in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studers

Heeft op 20 maart 2020 om 13:35 geantwoord

Beste Samara,
Toevallig zat ik naast de collega die jij gisteren hebt gesproken en ik moet zeggen dat hij jou vrij netjes heeft geholpen en jou rustig heeft uitgelegd dat de licentie van Engels wel geactiveerd is. Wij hebben zelfs de uitgever hiervoor gebeld en ook zij geven aan dat de licentie wel geactiveerd is op 5 maart. Een reeds geactiveerde licentie (ook al heb je er niet in gewerkt) kan niet meer retour. Een licentie is al geactiveerd als je hem hebt aangeklikt op Bundle.
Helaas kan ik niets voor je doen. De licentie kan niet geretourneerd worden en je krijgt hier geen geld voor terug. Het spijt me. ^Marlous

Heeft op 21 maart 2020 om 16:03 geantwoord

Cursus klantvriendelijkheid in jullie bedrijf is dan wel nodig! Jullie zoeken het allemaal maar uit met jullie waardeloze manier van omgang. Lekker centjes pikken van mensen zonder dat jullie er recht op hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door sammy_lindje