Klacht: Lift stuk – 6 hoog – geen oplossing

op 02 juni 2016 over Mitros in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij wonen samen met ons zoontje van 6 maanden en huren een appartement (vrije sector meer dan 1000,- per maand!) bij de Elf Provincien. Sinds woensdag 1 juni is onze lift stuk, wij wilden weten hoe lang dit zou duren. Mijn vrouw werkt nog geen 100% vanwege bekkeninstabiliteit en heeft de lift nodig. Daarnaast, met een kind van 6 maanden 6 verdiepingen omhoog en omlaag (incl. buggy, toebehoren en boodschappen) is niet te doen. Bij contact met desbetreffende medewerker (dhr. Haverkamp) was meneer absoluut niet aanspreekbaar. Hij begon mijn vrouw uit te lachen en vroeg “of zij wat mankeerde met haar benen”, ja inderdaad dat mankeert zij… En op de vraag wanneer het opgelost was zei hij “volgende week dinsdag” BIJNA EEN WEEK DUS!!! Vervolgens aangegeven dat meneer daar zelf niets aan kan doen, maar wij wel ruim geld betalen voor dit appartement werd weer volop gelachen “het maakt mij niet uit hoeveel u betaald”. Oftewel, wij worden NIET serieus genomen. Alle argumenten waaruit blijkt dat wij absoluut niet tevreden zijn met de situatie worden weggelachen. Alsof je met de comedy-lijn belt. Hij zegt “geen manager te hebben” waardoor er dus geen klacht kan worden ingediend. Belachelijk!!!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Als men komt met een excuus en een compensatie, verlaag de huurprijs maar omdat wij in gebreke zijn gesteld. Wij overwegen ook contact met de huurcommissie op te nemen omdat zij ons in gebreke stellen. Wij betalen immers ook "service kosten" waar ook de lift onder valt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mitros over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mitros in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mitros een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mitros

Heeft op 18 juli 2016 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer, mevrouw,

U heeft geruime tijd geleden een klacht ingediend bij klacht.nl. Ik heb u een reactie gestuurd, maar zie dat uw klacht nog open staat. Is het mogelijk om uw klacht te sluiten? U kunt dan zelf aangeven dat uw klacht is opgelost.
Mijn hartelijke dank hiervoor.

Met vriendelijke groet,
MITROS

Elise Pepels
Klachtencoördinator

Alle klachten die gemeld zijn door Stefan C