Klacht: LifeServices werken niet meer

op 02 juni 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Mijn abonnement op lifeServices loopt nog een half jaar, maar plots werkt dat niet meer. Reeds een maand ben ik via het ticket systeem van TOMTOM support bezig om dit in orde te krijgen. Ze stellen steeds iets voor om uit te voeren en dan hebben ze telkens 3 dagen de tijd om een antwoord te geven. Ondertussen staan we in de file! Uiteindelijk geven ze als antwoord: contacteer uw dealer. Dat is een garage en zij zeggen dat ze op mijn persoonlijk gekochte LifeServices geen garantie kunnen geven.
Zo zijn de paraplu’s mooi opengetrokken en blijft een ontevreden klant!

Het is support TomTom die de oplossing moet aanreiken. De navigatie zelf werkt goed, het zijn alleen de Life Services die hun werk niet doen. De dealer kan hieraan niets veranderen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht BertC

1 maand geleden - Na de klacht heb ik een bericht gekregen dat iemand mij binnen de 5 werkdagen zal contacteren. Die heeft me dan aangeraden mijn device te verbinden met mijn account via mijn inlog bij TomTom. Daar was opeens een button voorhanden (vroeger nooit gezien, dus ik veronderstel bijgeprogrammeerd). Nog eens een reset van het systeem en nu werkt het. Men had me echter een verlenging van mijn Life Services beloofd voor de verloren 2 maanden (en vele files!!), maar ik kan nu geen reply meer doen op mijn ticket bij TomTom. Zo zijn ze lekker van mij af! Ergerlijk, klantonvriendelijk. De laatste maal dat ik nog LifeServices koop!!

Alle klachten die gemeld zijn door BertC