Klacht: Liever kwijt dan rijk

op 19 september 2017 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag gebeld naar KPN en geïnformeerd naar de mogelijkheden. Daarna ben ik terecht gekomen bij afdeling opzegging. Ik ben van plan om over te stappen wegens concurrentie prijzen…

De persoon heeft mij heel brutaal aangesproken en mij jongen genoemd. Ik heb duidelijk niet met deze persoon geknikkerd dus hij mag wel vriendelijk zijn. Daarna zei hij nee we gaan jou niet verlengen en hoeven jou niet als klant.

Prima bij deze wil per direct alles in 1 opzeggen en 5 abbonementen. Als jullie bij de laatste stop zo met jullie klanten omgaan dan hou je ze echt niet binnen.

Gewenste Oplossing:

Weg bij Kpn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden__