Klacht: Liegen tegen de klant

op 12 september 2018 over Beddenplein.nl in de categorie Bedden

Bed besteld op 20 augustus 2018. Deze had ik ingepland om te laten leveren 28 augustus 2018. Netjes een bevestiging gekregen dat het bed geleverd zou worden tussen 10:45 uur en 14:15.

Op 28 augustus thuis gebleven want het bed zou geleverd worden, maar om 16:00 was het bed er nog steeds niet. Contact opgenomen met de klantenservice en de medewerker zou mijn nummer doorgeven aan de chauffeur om contact op te nemen over hoe laat het bed geleverd zou worden. Maar na 3 uur wachten nog geen telefoon ontvangen van de chauffeur. Ik heb zelf om 19:15 weer contact opgenomen met de klantenservice en deze wilde mij weer afwimpelen met de chauffeur belt u wel op. Nadat ik hier niet mee akkoord ging (aangezien ik al 3 uur aan het wachten was op een telefoontje) gaf ze aan dat zij mij terug zou bellen binnen 5 min. Na 20 min werd ik teruggebeld met de mededeling dat de chauffeur al naar huis was. Ik kreeg te horen dat mijn bed daarom pas op 7 september geleverd zou worden, maar zoals je zal begrijpen ben ik hier niet mee akkoord gegaan. Ik heb de hele dag gewacht en uiteindelijk word ik hier de dupe van, dus nee ik wilde graag een andere oplossing. De medewerkster gaf aan dat ik de volgende ochtend terug zou worden gebeld. Maar zoals je waarschijnlijk wel kan raden ben ik niet teruggebeld en heb ik om 12 uur zelf weer gebeld. Medewerkster van de klantenservice was al gelijk onvriendelijk, maar ze ging het uitzoeken en ik zou z.s.m. teruggebeld worden. Om 15:30 nog geen telefoontje ontvangen, dus ik heb zelf weer gebeld. Na een half uur werd ik eindelijk teruggebeld en je zal het niet geloven. De afleverdatum zou nu 23 september worden, want het bed wat ik had besteld was er nog niet (raar toch als deze gisteren al in de vrachtwagen lag). Dus er wordt gewoon keer op keer gelogen en word je word elke keer afgewimpeld en ze wijzen allemaal naar elkaar.

Maar het belangrijkste is nog, de klantgerichtheid is heel heel heel heel heel ver te zoeken. Als je op deze manier met de klanten omgaat, dan mag je als bedrijf je zelf toch achter je oren krabbelen. Wat een aanfluiting.

Nergens

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beddenplein.nl over deze klacht.

Bericht van Beddenplein.nl

3 maanden geleden - Beste mevrouw Krapels, Allereerst mijn welgemeende excuses. Ik zal ervoor zorgen dat u de boxspring volgende week ontvangt. Ik zal zo telefonisch contact met u opnemen voor het maken van de afspraak. Met vriendelijke groet, Bijke

Alle klachten die gemeld zijn door Kan me niet schelen GVD