Klacht: Liegen over verkoop van spullen

op 04 februari 2014 over Paradigit in de categorie Computerwinkels

Dit mailtje heb ik naar Paradigit gestuurd:

Ik ben gisteren met mijn PC naar de winkel in Maastricht geweest na telefonisch aanraden van uw medewerker, omdat deze het niet meer deed. Ik deze PC in 2007 met een vriend (dus eigenlijk 2 PC’s)voor ruim 3000 Euro gekocht met (B.S. Vista)en monitoren waarvan we ook al achteraf met minder genoegen moesten nemen, maar aangezien ik ook mijn werk op de PC doe, had ik hem meteen nodig en na 6 weken was hij er eindelijk. Alleen niet de Monitoren wat we verwacht hadden (1ste teleurstelling), en ik wilde eigenlijk 4 Gig RAM maar dat ging weer ff niet omdat dan de computer toch wat anders geconfigureerd moest worden ???!!!(2e teleurstelling) maar goed. Nu na 6 jaar wilde ik Windows 7 gaan installeren en kwam erachter dat ik te weinig RAM geheugen had, dus nog 2 Gb erbij gezet, maar in de BIOS gaf hij maar 3,4 Gb aan. Dus toen ben ik gaan zoeken op internet om de BIOS te flashen, pakte de rekening erbij en daar stond op MS P965 Neo-F, maar ik vertrouwde het al niet en ben gaan kijken op het moederbord zelf, waaruit bleek dat het om een MS P965 Neo ging (DUS GEEN NEO-F). Na het flashen heeft het moederbord het nog 2 weken zonder problemen gedaan (gaf ook netjes 4 Gig nu aan), maar opeens hield het ermee op. Nu was ik vandaag alsnog erg ontevreden en ben terug gegaan naar de winkel waar de heer “Maurice” (filiaalleider) mij met behoorlijke arrogantie (ik werd zelfs uitgelachen) de deur heeft gewezen (die computer van 7 jaar oud hahahahahaha) (dat terwijl ik vanmorgen nog telefonisch contact heb gehad met ene “Justin” die mij verzocht om terug te gaan naar de winkel met mijn probleem). Ik ben op dit moment zo boos en teleurgesteld omdat jullie op geen enkele wijze mij tegemoet willen komen, terwijl jullie me iets verkocht hebben wat er niet in zit, dat ik sowieso alle consumenten programma’s dit ga melden, inclusief ongeveer de 50 klanten wat ik jullie jaarlijks bezorg. Ik ben lid van het RADAR testpanel, ik ga een als ik geen reactie op deze mail ontvang, mail sturen naar Recht In De Regio, de rijdende rechter, en zelfs Boycot.NL e.a.

p.s. Ik weet, het ding is al 7 jaar oud, maar heb genoeg andere computers gebouwd die het al 20 jaar doen, en nog steeds. Als 7 jaar de maximale leeftijd moet zijn, raad ik iedereen af om nog maar een computer in dit soort winkels te kopen, waar ze schijnbaar toch maar ouwe dump rotzooi meegeven voor het dubbele van de prijs, ZET HEM ZELF IN ELKAAR!!!

Geen vriendelijke groeten meer voor Paradigit (voorlopig)

Kosteloos vervangen moederbord

Alle klachten die gemeld zijn door Rollator69