Klacht: Liegen en komen afspraken niet na

JackBela op 10 december 2021 over Red je Pakketje in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij hebben 2 decembet rond half 10 ’s Morgens een pakketje afgeleverd om te laten verzenden door Red je Pakketje. Tot rond 19 uur leek het goed te gaan tot we plots online zagen dat de chauffeur het te druk had en het niet kon worden afgeleverd. Het heeft daarna nog 3 dagen geduurd voor het afgeleverd werd. Omdat het een spoedpakketje was wilde ik contact opnemen zodat ik het kon ophalen en zelf kon brengen naar mijn klant. Helaas reageerde ze pas 4 dagen na mijn mail/klacht die ik ’s avonds direct rond 19 uur gemeld heb. Ik voel me echt opgelicht omdat ik betaal voor een dienst die ze niet nakomen en het ook nog eens normaal blijken te vinden gezien hun koele reactie.

Waarom bied iemand diensten aan die ze niet kunnen waarmaken? Wanneer de chauffeur het te druk heeft zorgen ze dat er 2 wagens rijden en je dienst gewoon waarmaakt. Want op meerdere dagen kreeg ik de melding chauffeur te druk. Wanneer je op hun Facebook kijkt zie je dat wij niet de enige zijn.

Het ergste van alles vind ik nog dat ze het online overzicht na mijn klacht hebben gemanipuleerd en de meldingen op 2 december dat de chauffeur te druk was hebben verwijderd. Je krijgt geen status updates per mail dus de enige informatie staat online. Wat het vreemde is is dat wij rond 19 uur een boze mail verstuurd hebben naar Red je Pakketje op basis van die melding die we rond die tijd online zagen. Nu is die melding verdwenen. Als die melding op 2 december er niet was hadden we natuurlijk nooit een boos mailtje kunnen sturen en zouden we tot laat in de avond in de veronderstelling zijn geweest dat het onderweg was. Het zijn echte smeerkezen die en MyParcel voor de gek houden en mij voor de gek lopen te houden. Totaal geen bestaansrecht hebben dit soort bedrijven.

My Parcel zou ze per omgaande uit hun assortiment moeten halen. Verder gaat dit bedrijf door hun eigen gedrag ten onder. Daar hoef ik verder geen moeite voor te doen. De Claim die wij hebben door een flinke omzet verlies zijn we aan het opstellen. Dus die gaat komen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Red je Pakketje

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Red je Pakketje nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht JackBela

1 maand geleden - Schijnbaar vinden ze het niet de moeite om in actie te komen! Wat een flutbedrijf zeg!

Alle klachten die gemeld zijn door JackBela