Klacht: liegen en bedriegen

op 11 oktober 2017 over Garcinia Cambogia support in de categorie Gezondheidswinkels

Ik was van mening voor 7.50 een proefpakket aan te hebben geschaft. Ik kreeg 60 ! pillen toegestuurd en kort daarna ook een rekening van € 68.00. Als het niet voldeed en binnen de gestelde termijn retour ging zouden er geen kosten en verdere verplichtingen zijn. Toen hebben ze 68 euro afgeschreven, deze heb ik direct teruggevorderd Daarna direct gaan bellen. Niets of niemand bereikbaar, na 20 min in de wacht te hebben gestaan en bijna aan de beurt hebben ze verbinding verbroken. Dit tot 2 x toe. 4x Gemaild, geen reactie. Geschreven, en mijn pillen retour gestuurd, heb bewijs.
Nooit meer een pakket ontvangen.. Reactie incasso nu meer dan 100,00

Heb alle correspondentie nog maar ze hebben nooit gereageerd

Geen betaling voor de eerste teruggestuurde zending van 68,00 en logisch ook geen incassokosten.

En uit het adressenbestand

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Garcinia Cambogia support

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garcinia Cambogia support nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nonombre