Klacht: lidmaatschap opgezegd – Na 2 jaar rekening van 600 euro!!

op 28 juni 2016 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb meer dan 2 jaar geleden laten weten dat ik mijn lidmaatschap wilde stopzetten – de manier van werken beviel me niet en ik heb de site dan ook helemaal niet meer geraadpleegd. Nu krijg ik – zonder enige voorgaande communicatie een brief van een incassokantoor met een rekening van meer dan 600 euro!
Het incasso kantoor antwoord niet op mijn mail en bij parship zeggen ze dat ik me tot het incassokantoor moet richten voor communicatie.
Wat nu ?

Gewenste Oplossing:

Als alle vorderingen wegvallen.
Een verontschuldiging voor de agressieve aanpak zou ook wel mogen denk ik. Het lijkt wel alsof ze willekeurig maffia praktijken toepassen.
Mvg,

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 29 juni 2016 om 08:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Graag wil ik op uw klacht reageren.
U heeft op 2 april 2015 een premium-lidmaatschap besteld voor de duur van 12 maanden met betalingen in kwartaal termijnen. Op 6 juli 2015 heeft u opgezegd en wij hebben uw opzegging per einde van de overeenkomst, 2 april 2016, bevestigd.
U heeft eenzijdig besloten de betaling voor de overeenkomst niet meer te voldoen. Wij hebben meerdere keren met u gecorrespondeerd. Op onze navraag de betaling voor de overeenkomst te voldoen heeft u telkenmale negatief gereageerd. Ook nadat wij meerdere aanmaningen hebben gestuurd, heeft u geweigerd de veruit lagere kosten dan de door u aangegeven € 600,- te voldoen.

Aangezien u op onze aanmaningen niet heeft gereageerd , hebben wij de vordering aan ons incassobureau af moeten geven. Daarmee is de vordering niet meer in onze handen. Wij hebben u om die reden gevraagd contact met het incassobureau op te nemen. Zij zullen al uw vragen omtrent de vordering beantwoorden. Wij kunnen helaas niets meer voor u doen.

Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
PARSHIP WebCare

Heeft op 05 juli 2016 om 16:13 geantwoord

Dit is geen klachten behandeling maar een doorduwen van uw standpunt zonder gehoor naar argumenten. Als iemand al een jaar geleden heeft laten weten op geen enkele manier meer gebruik wensen te maken van uw diensten dan kunt U zich misschien wel professioneel opstellen en vragen wat daarvoor de reden is. U biedt ook geen oplossing maar werkt - na een tijdspanne van een jaar waarbij er geen enkele communicatie is van uw kant - gewoon met een incasso kantoor en zegt dan niets meer te kunnen doen. U geeft dan nog de beoordeling \"klacht opgelost\"......?

Bericht van Parship

10 maanden geleden - Geachte mevrouw, Graag wil ik op uw feedback reageren. Wij bestrijden hiermee uw bewering dat wij niet met u hebben gecommuniceerd. Nadat de betaling voor het derde kwartaal in oktober 2015 niet was gelukt, hebben wij u op uw navraag uitgelegd dat u een premium-lidmaatschap heeft besteld voor de duur van 12 maanden met betalingen per kwartaal. Tevens hebben wij in ons antwoord aangegeven dat een tussentijdse opzegging niet mogelijk is en uw opzegging per einde van de overeenkomst bevestigd. Op ons antwoord en op de aanmaningen die wij u daarna hebben gestuurd heeft u niet meer gereageerd. Om die reden moesten wij de vordering uiteindelijk aan het incassobureau overdragen. Aangezien wij hierop geen invloed meer hebben is de zaak hiermee voor ons afgesloten. Alle verdere correspondentie moet met het incassobureau worden afgehandeld. Met vriendelijke groeten, Nico Teeuwen PARSHIP WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door zeer onprofessioneel