Klacht: lidmaatschap

op 12 september 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

Heb een proefpakket ontvangen en zit nu ongevraagd aan een lidmaatschap vast hier heb ik niet om gevraagd en wens dit ook niet.

ik wil dit lidmaatschap ongedaan maken

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Courlux International

5 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw,Naar aanleiding van de mail die u ons stuurt, kunnen wij u niet vinden in ons klantenbestand. Mocht het probleem nog niet opgelost zijn dan willen wij u vragen om uw postcode en/of uw juiste lidnummer zodat wij u verder kunnen helpen. Als het probleem al verholpen is dan hopen wij dat u naar tevredenheid geholpen bent.Met vriendelijke groet, Courlux klantenservice

Courlux International

Heeft op 21 juli 2015 om 10:07 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Courlux klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door EBW