Klacht: Vlekken door wasmiddel Lidl

Yvonne Lustermans op 23 november 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik had de klacht hier gemeld, maar de Lidl heb ik de fles wasmiddel toegestuurd.
Zij doen het af met er is niks met het wasmiddel aan de hand.
Ik ben het hier niet mee eens.
Ik was al vele jaren met het wasmiddel. Nooit klachten gehad en ineens zitten er verkleuringen in de stoffen en vlekken.
Dit valt je tegen van de Lidl.
Hoe kan ik hier verder mee gaan?
Graag hoor ik van u,
Want ik lees dat er meerdere mensen deze klachten hebben gehad.

Gewenste Oplossing:

De oplossing waar ik tevreden mee zou zijn dat de aangedane kledingstukken vergoed worden.
Ik heb een Miele wasmachine van drie jaar oud.
Deze machine wordt regelmatig gereinigd, dus daar kan het niet aan liggen!
Graag hoor ik van u en hoop op een passende oplossing.
Mvg Y Lustermans

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 23 november 2022 om 20:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Yvonne Lustermans

Heeft op 04 oktober 2023 om 14:55 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Er is geen passende oplossing van Lidl gekomen.Dit valt me van een bedrijf als Lidl enorm tegen. Als ze een product verkopen dat schade aanricht, moeten ze verantwoordelijkheid nemen en het fatsoenlijk oplossen. Mvg Yvonne Lustermans

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne Lustermans