Klacht: Onbeschoft personeel

op 26 maart 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Dag meneer, mevrouw,

Ik ben iemand die nóóit moeilijk doet of me snel persoonlijk aangevallen voel, maar wat er eind van deze middag is gebeurd, kan ik niet voorbij laten gaan. We begrijpen allemaal als burger dat we ons moeten aanpassen aan de huidige maatregelen om het Corona virus zo min mogelijk te verspreiden. Vanmiddag rond een uur of 18.0018.30u ging ik met een vriend naar de Lidl. Locatie Hildo Kroplaan 145. 2552 XR Den Haag. We liepen naar binnen en zagen 2 werknemers staan bij een tafel met muntjes voor karretjes. Niets mis mee, maar toen we binnenkwamen werden we zowat dreigend aangesproken dat we een kar MOESTEN pakken. Prima, ik zeg heeft u dan een muntje? Want Ik heb geen kleingeld. Deze jongedame, zwaar in de make up, druk in gesprek met haar mannelijke collega, drukt me het muntje in mijn hand, kijkt me niet eens aan, en wuift me aan de kant. Ik ben geen oude vrouw, ik ben haar leeftijd. 30 jaar. Gezien haar make up leek ze ouder, maar ze kan ook zomaar 18 zijn. Ik liep geërgerd naar buiten en ik zei nog tegen die vriend van me; jeetje, wat onbeschoft en arrogant! U had bij de situatie aanwezig moeten zijn, het was echt zwaar onbeschoft hoe ze handelde. En erg arrogant! Maargoed, ik kon me nog inhouden en we hadden netjes het karretje gepakt. Komen we nog geen 10 seconden later binnen, zegt ze; U moet een kar pakken. Ik dacht wat? Ik wees naar die vriend van me en ik zei; we hebben toch de kar gepakt wat je net zei? Maar omdat ze totaal niet bezig was met haar werk en slap aan het ouwehoeren was met haar mannelijke collega, zegt ze daarna; je hoeft niet zo te reageren hoor! En draait zich om. Ik dacht he? Serieus? Dus ik zeg, wilt u uw houding even veranderen? Ze zegt zo ben ik nou eenmaal, nou ik had het niet meer… Zo onbeschoft en arrogant! Ze zwaaide met haar geverfde donkere haar naar achter en draait zich zo om..gericht naar haar collega weer. Het is dat ik normen en waarden heb, maar als ze de verkeerde voor zich had, was het sowieso anders verlopen. Gewoon asociaal!!! Ik doe graag boodschappen bij de Lidl en er zijn altijd leuke mensen aan het werk die je graag te woord staan…maar dit? Ik hoop echt oprecht dat u wat doet met deze werknemer, want dit kon écht niet. Dit is helaas mijn klacht en ik doe het nooit, maar dit was een hele nare ervaring! Als u uw geld in deze tijd aan zo’n werkneemster uitgeeft die eigenlijk misbruikt maakt van de situatie, zich verveeld bij de deur, half op haar mannelijke collega ligt, dan hoop ik echt voor ik dat u het een ander gunt die wél oprecht voor de centen wil werken en netjes en vriendelijk is naar de klanten toe.

Ik ben tevreden als u mij laat weten of deze persoon er op aangesproken is. Zo niet, dan zal ik de klacht blijven indienen en anders andere stappen ondernemen. Het was dreigend, gespannen, onbeschoft en asociaal. Nog nooit zoiets meegemaakt!

Zoals ik bovenstaand heb genoteerd bij welk filiaal het is geweest, op 25 maart 2020 tussen 18.00 en 19.00, dan zou u kunnen uitzoeken wie er die tijd aan het werk was en wie er bij de deur stond. Echt walgelijk vond ik het. Ze heeft (denk ik) geverfd zwart lang haar, zwart haar in een lange staart, onwijs veel make up, een arrogante houding en zeer ongeïnteresseerd. Ik schat haar tussen de 20 en 30.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Mil vh

1 week geleden - Er staat bovenaan 'opgelost. Het is niet opgelost? Waar is de oplossing te lezen dan?

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 05 april 2020 om 10:48 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Mil vh