Klacht: Levering Rollator de luxe

op 04 mei 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Betreffende artikel Rollator de Luxe art.nr 100222999 op 23 maart besteld. Bestelnummer 3350110975. Klantnr. 1154526084
Bij bestelling was het artikel nog aanwezig. Via Ideal betaald. Bevestiging van de aankoop ontvangen, eveneens een bevestiging ontvangen van verzending ,met T.enT code 3SLDL5001794033.
Niets ontvangen. Donderdag 1 april opgebeld, artikel was helaas niet meer leverbaar. Een week gewacht, daarna schriftelijk aangegeven dat ik dit een vreemde situatie vond: wel verzonden en toch niet leverbaar, maar helaas ook niets ontvangen. Misschien is het zinvol de zending te proberen te achterhalen .Helaas geen enkele reactie. Het is nu 4 mei en Lil reageert nergens op.

Ik ben pas tevreden als Lidl mij het reeds door mij betaalde bedrag terugbetaalt. Ik annuleer hiermede mijn bestelling, Een rollator is mijn in ziens een artikel dat je snel nodig hebt. Je laat een client dan niet onnodig 7 weken wachten.

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 04 mei 2021 om 16:57 geantwoord